PracaGrupypl.praca.dyskusjePo co kumo kiepska praca??? › Re: Po co kumo kiepska praca???
  • Data: 2005-12-10 19:16:16
    Temat: Re: Po co kumo kiepska praca???
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dnf8k9$m1$1@inews.gazeta.pl Kira
    <c...@e...wytnij.pl> pisze:

    > Witamy w Realnym Świecie :) Miło że w końcu do nas wpadłeś :)
    A często dają wam z tego Realnego Świata przepustki? Jak sanitariusze -
    bardzo leją? Jest telewizja chociaż raz w tygodniu? :-))

    > Szkoda tylko, że na tak krótko ;>
    Nie mogłem inaczej. Lekarz powiedział, żebym był krótko bo jeszcze mam
    szansę. ;)

    > No właśnie nie powinni dawać, a dają.
    Bez związku jakby...
    Nie pytałem czy powinni, tylko _co_ im dają.

    > Znaczy się to, co
    > tamtym jest potrzebne do życia, a co powinni sobie sami
    > zdobyć zamiast brać za free.
    W telewizorze czasem są takie programy poświęcone zdarzeniom, jak niektórzy
    zdobywają od innych (całkiem za free) to, co jest im potrzebne do życia.

    Jotte