PracaGrupypl.praca.dyskusjePilnie potrzebni dystrybutorzy raportów internetowych z całego kraju!!!!! › Re: Pilnie potrzebni dystrybutorzy raportów internetowych z całego kraju!!!!!
    From: Flyer <f...@p...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pilnie potrzebni dystrybutorzy raportów internetowych z całego
    kraju!!!!!
    Date: Sat, 03 Apr 2004 12:50:29 +0200

    krzysztofsf; <c4kqku$a5l$1@inews.gazeta.pl> :

    > Użytkownik "aga" <n...@j...bezdomna.pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ale tak przy okazji, to troche nieladnie jest cytowanie korespondencji, o
    > ktora sie poprosilo na priwa.

    Zasady kultury vs. możliwość, że naciągnie [OSZUKA] zdesperowanego
    bezrobotnego? ;) Nie zauważyłeś, że na tym bazują "naciągacze"? - kiedyś
    takiego jednego chciałem ze schodów spuścić [pierwszy raz w życiu bym
    komuś przypierdolił], bo kiedy grzecznie stwierdziłem "nie dziękuję" za
    ofertę "wparcia domu dziecka" i zamknąłem drzwi, to mi zaczął coś
    bełkotać o kulturze - drzwi oczywiście nie otworzyłem, bo bym zabił, a
    moje 100 kg jest do tego zdolne. ;)
    JEŻELI KTOŚ OBIEKTYWNIE PROPONUJE GODZIWY ZAROBEK, TO NIE MUSI SIĘ
    WSTYDZIĆ WŁASNEJ KORESPONDENCJI - w przeciwnym razie trzeba chwasta
    "wyrwać". Dlaczego uważasz, że autor tej "genialnej" oferty powinien się
    wstydzić własnego biznes planu?

    Flyer
    ogniem i wykonywaniu niewykonalnego. ;)