PracaGrupypl.praca.dyskusjePilnie potrzebni dystrybutorzy raportów internetowych z całego kraju!!!!! › Re: Pilnie potrzebni dystrybutorzy raportów internetowych z całego kraju!!!!!
    From: <m...@a...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Pilnie potrzebni dystrybutorzy raportów internetowych z całego
    kraju!!!!!
    Date: Fri, 2 Apr 2004 23:30:52 +0200

    > a tak mnie jakoś zaciekawiło jak te pajace przekonują innych frajerów do
    > płacenia kasy za nic, no i dostałam na nowy adres onetowy jego propozycję

    Po pierwsze nie jestem pajacem a po drugie nikt nie kaze ci cokolwiek robic.
    W koncu mamy demokracje a jak nie chcesz kasy zarabiac to juz jest twoja
    prywatna sprawa.

    > to fakt, jesteś początkujący a raczej nie skończyłeś podstawówki bo się
    > podpisujesz pod równaniem następującym:
    >
    > Twój całkowity zarobek w tym wypadku czyni:
    >
    > 200 + 2.000 + 20.000 + 200.000 = 222.220 złotych !!
    >
    > to jakiś nowy sposób dodawania czy jak?

    A teraz zaskoczę Cię bo podstawówkę skończyłem, liceum skończyłem, a że błąd
    jest to cóz errare humanum est. Nikt nie jest doskonały.