PracaGrupypl.praca.dyskusjePeKaO SA - "ziarenka mądrości" dyrekcji › Re: PeKaO SA - "ziarenka mądrości" dyrekcji
  • Data: 2006-11-20 16:11:32
    Temat: Re: PeKaO SA - "ziarenka mądrości" dyrekcji
    Od: "Agnieszka Ambroziak" <a...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Any User" <a...@d...com> napisał w wiadomości
    news:ejsjcu$2ab2$1@news2.ipartners.pl...

    > Nie wiem, jaki jest profil przeciętnego pracownika >PeKaO, ale na
    > przeciętnego pracownika fizycznego takie teksty, jeśli są dobrze
    > zastosowane, mają _bardzo_ dużą szansę zadziałać.

    Hm... a co rozumiesz przez "pracownika fizycznego" w banku ?
    Wydaje mi sie, że sprzątaczek chyba aż tak bardzo nie trzeba motywować ?

    A większość pracowników banku można określić raczej słowem "biurowy" niż
    "fizyczny". No chyba, że za fizyczna pracę uważasz bezpośrednią obsługę
    klientów w oddziałach ;-))

    pozdrawiam
    Agnieszka Ambroziak