PracaGrupypl.praca.dyskusjePŁATNIK - pomocy › Re: PŁATNIK - pomocy
  • Data: 2003-07-09 05:47:01
    Temat: Re: PŁATNIK - pomocy
    Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin napisał:

    > jestem w tym początkujący, ale mam problem ktory nie daje mi spokoju
    > przy wypełnianiu deklaracji RCA na 6 pracowników: 4 wpisałem bez problemu
    > (kod idenyfikacji pesel), a przy 2 wyskakuja mi błedy (błędny kod, zarono
    > pesel, nip itd)
    >
    > paradokaslanie jak (dla tych z błedami )wpisze kod wg NIP i podam pesel to
    > przy weryfikacji nie ma błedów,
    >
    > ja juz nic z tego nie rozumiem

    Płatnik, cokolwiek by złego o nim nie powiedzieć, ma algorytmy
    sprawdzania poprawności numeru NIP i PESEL [do ściągnięcia z netu], więc
    cudów nie ma:

    - albo osoby mają błędny PESEL [bywają takie wypadki] - z winy Państwa,
    albo źle podały [ciekawe jak udało je się zgłosić? ;)]

    - albo coś Ci się pomyliło - za PESEL nie da się wpisać NIPu

    W tym wypadku innej odpowiedzi nie ma.

    Flyer