PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-03 02:03:40
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: Kaja <k...@B...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 3 Dec 2002 00:22:59 +0100,GreG wrote in
    <asgq0l$vtb$1@absinth.dialog.net.pl>:

    > Użytkownik "Adam Płaszczyca" <_...@i...pl> napisał w wiadomości

    > A widzisz! Miales dobre warunki, na co nie kazdy mogl liczyc.
    > Masz sie za kogos lepszego? Tepisz slabszych za rzeczy, na ktore
    > nie mieli wplywu? Za to, ze nie mogli sie uczyc? Za to, ze zle
    > ich wychowano?

    Pisał (patrz wyżej),że jego rodzice ciężko pracowali po to,żeby ich
    dzieci miały lepiej...Mogę to zrozumieć np.tak:matka była praczką,a
    ojciec szambiarzem...To też praca-ciężka praca...No i podnieśli swój
    status społeczny,osiągnęli sukces w tych zawodach,odłożyli trochę kasy i
    dzieciom zapewnili lepsze warunki,prawda?...O tak...udało im się...Mają
    synka debilka :-)
    On,tzn AP powinien zacząc tępienie od swoich rodziców,tzn od
    źródła,skoro potępia.

    Mojej koleżanki rodzice też harowali całe życie,córeczka świetnie się
    uczyła,wszystko było dla córeczki...Pod koniec studiów ich córeczka jako
    wyróżniona (najwyższa średnia) przebywała we Francji i poznała
    Belga...Jej rodzice jeszcze musieli z własnej kieszeni zwrócić uczelni
    pieniążki,bo wyszła za tego Belga i chciała wyjechać na stałe do
    niego-do Belgii.Jak wyjechała,to o rodzicach zapomniała.Ojciec szybko
    umarł na serce,a matka oślepła...Została samiusieńka.

    --
    Kaja