PracaGrupypl.praca.dyskusjePIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!! › Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
  • Data: 2002-12-03 07:35:23
    Temat: Re: PIEPRZONY KRAJ! - TRZEBA UCIEKAC !!!!!!!!!!
    Od: "AndrzejW" <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> wrote in message
    news:m2k7isc0dm.fsf@pierdol.ninka.net...

    > ja kiedys od tego zaczynalam, bedac studentka. pisalam juz o tym
    > tutaj.
    >
    > nie wstdze sie tego. uwazam, ze lepsza taka praca niz wyciaganie lapy
    > po zasilek.
    >
    > jak chcesz andrzejowi dowalic, bo go nie lubisz, czy cie denerwuje, czy
    > masz dzis wapory, to miej chociaz odwage to powiedziec wprost.

    > ciezka sytuacja ciezka sytuacja, ale trzeba cos robic zeby sobie
    > SAMEMU SWOJ BYT POLEPSZYC.
    > a narzekanie NIC ALE TO NIC nie da.
    >
    > poprawka: narzekanie tylko utwierdza w niecheci do robienia
    > czegokolwiek.
> [...]

    Jedyny rozsądny post w całej dyskusji - najwyraźniej udzieliło Ci się
    amerykańskie I'm fine.
    Ciekawe jest to, że jak ktoś pisze: "Ale jest do dupy", to natychmiast jest
    sto postów "oj tak".
    A jak ktoś pisze, że mu się w życiu powodzi, to słyszy (widzi) "KRETYN",
    "IDIOTA".

    Ot, taka narodowa przywara.

    Andrzej Wilkoszewski