PracaGrupypl.praca.dyskusjePGRow czar... › Re: PGRow czar...
  • Data: 2004-03-28 09:52:35
    Temat: Re: PGRow czar...
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Sun, 28 Mar 2004 04:23:40 +0200, gdy "bad_skipper"
    <bad_skipper@bad_skipper.com> napisał:

    >Zapomnij :))) 8 dolarow wezma a potem Ci ziemie i tak odbiora jako kulakowi
    >:))) i jeszcze do tiurmy wsadza :)))
    >Cos mi sie wydaje, ze nad bialorusia zawislo widmo glodu ! (?) obym sie
    >mylil i oby nie okazalo sie, ze bedzie tak jak na ukrainie w latach
    >trzydziestych minionego stulecia.

    Nie widzę związku. Głód na Ukrainie był sztucznie wywołany przez Stalina
    (m.in. słynna ustawa o "trzech kłoskach" - za przywłaszczenie sobie
    takiej ilości mienia państwowego szło się do łagru).

    Może Łukaszenko idzie sprawdzoną drogą NEP-u. Jeśli jest źle, wystarczy
    wpuścić trochę wolnego rynku i ten już poprawia sytuację.

    r.