PracaGrupypl.praca.dyskusjeOptymizm › Re: Optymizm
  • Data: 2003-04-28 01:31:57
    Temat: Re: Optymizm
    Od: Kyniu <kyniu@WYTNIJ_TO.poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 27 Apr 2003 20:41:30 +0000 (UTC), w...@g...pl (WOJSAL) wrote:

    >A praca jest

    Tylko czemu jej nie ma dla 20% spoleczenstwa ???

    > Biznes tez.

    Tez ciekawe w obliczu obecnej recesji.

    >Ale, podkresle, nie dla kazdego. Biznes jest dla doroslych
    >mezczyzn (i kobiet naturalnie :), ktorzy wiedza ze nie
    >ma nic za darmo, ze zawsze trzeba cos zaryzykowac,

    Wiesz, jest taki problem ze kazdy biznes wymaga kasy na start i wcale nie
    chodzi mi o tysiace tylko o te np. 600 PLN ktore czy zarobisz czy nie musisz
    wplacic na konto ZUS'u. Wiec nie pie... mi tu ze jest miejsce na biznes w tym
    kraju bo doskonale rozumiem tych co wola miec 400 PL zasilku co miesiac niz 600
    PLN dlugu w ZUSie.

    Swoja droga - co to za programy aktywizacji bezrobotnych jak z dnia na dzien dla
    fiskusa i ZUS'u z biednego bezrobotnego stajesz sie krezusem i wyzyskiwaczem bo
    zarejestrowales dzialalnosc gospodarcza - zamiast np. zwolnic takiego na pol
    roku z wszelkich obciazen bo i tak odciazyl skarb panstwa z wyplacania zasilku.

    Kyniu

    --