PracaGrupypl.praca.dyskusjeOpóźniona wypłata części wynagrodzenia, brak reszty do 10tego dnia miesiąca. › Re: Opóźniona wypłata części wynagrodzenia, brak reszty do 10tego dnia miesiąca.
  • Data: 2008-04-14 05:09:04
    Temat: Re: Opóźniona wypłata części wynagrodzenia, brak reszty do 10tego dnia miesiąca.
    Od: sieciowy groszek <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    http://www.tinyurl.pl?JXbp7MOJ

    > Nie ma takiej kwoty.
    > Po prostu zapłacono należne uposażenie za pracę albo nie zapłacono.

    Czyli rozumiem, że mój przypadek podlega pod ten artykuł?

    Dzięki za pomoc, wstępnie chce użyć tego argumentu aby pracodawca miał
    świadomość że mogę zgodnie z prawem nie przychodzić już do pracy. Nie
    mam zamiaru stosować bezwzględnie tego prawa z uwagi na to że kiedyś
    wzajemna współpraca układała się bardzo dobrze.