PracaGrupypl.praca.dyskusjeOkulary - kiedy przysluguje refundacja ? › Re: Okulary - kiedy przysluguje refundacja ?
  • Data: 2002-05-15 07:09:49
    Temat: Re: Okulary - kiedy przysluguje refundacja ?
    Od: No Name <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik J. K. napisał:
    > Dziekuje za odpowiedz. Nadal nie jestem jednak pewien czy o koniecznosci
    > kupienia okularow decyduje lekarz podczas badania okresowego, czy tez nie
    > moze byc to badanie przeprowadzone w terminie pomiedzy jednym a drugim
    > badaniem okresowym przez dowolnego lekarza okuliste. Badania okresowe
    > przeprowadzane sa przeciez co dwa lata, a w czasie tego okresu moze sie
    > pogorszyc wzrok. Czy w takim razie powinienem czekac do nastepnego badania
    > okresowego ? :-)
    > Pozdrawiam
    > Janusz

    Okulary są i potrzebne nie z powodu badania okresowego lecz stanu
    wzroku, który może ujawnić się w czasie b. o., ale masz prawo pojść do
    lekarza kiedy chcesz. Nie pamiętam dokładnej treści regulacji prawnej i
    komentarza, ale intencja jest taka, że okulary się należą, jeżeli lekarz
    stwierdzi, że są niezbędne.

    Problem leży gdzie indziej: znaczna część pracodawców stawia sprawę tak,
    że pracownik sam decyduje się na rezygnację z refundacji. "Albo
    rezygnujesz z patrzałek, albo masz u mnie przerąbane":-(

    Dogbert