PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenie o pracę - tutaj, bo jakoś nie ukazuje sie na praca.oferowana, a sprawa pilna. › Re: Ogłoszenie o pracę - tutaj, bo jakoś nie ukazuje sie na praca.oferowana, a sprawa pilna.
  • Data: 2005-01-21 19:42:37
    Temat: Re: Ogłoszenie o pracę - tutaj, bo jakoś nie ukazuje sie na praca.oferowana, a sprawa pilna.
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Czyżkowski napisał(a):

    > Dzięki - to akurat wiem, ale na tamtą grupe nie wysyłałem z Outlook Expresa
    > tylko ze strony niusy.onet.pl

    I przez to teraz najwięcej ogłoszeń się nie pojawia :(
    niusy od niedawna psują nagłówki zawierające polskie literki... :/

    Polecam lekturę:
    Dzisiaj jak skończę moderować, to puszczę podobny artykuł...

    > Swego czasu juz ze strony niusy.onet.pl wysyłałem i pokazało się.

    Bo swego czasu onet nie przesyłał do mnie spapranych nagłówków... :(

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl