PracaGrupypl.praca.dyskusjeOgłoszenia w prasie › Re: Ogłoszenia w prasie- wyszlo dluuugie
    From: Michał <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ogłoszenia w prasie- wyszlo dluuugie
    Date: Thu, 04 Aug 2005 11:31:28 +0200
    Sender: k...@v...pl@af094.netis.net.pl

    Wojciech Bańcer napisał(a):

    > Można. Można studiować dziennie i pracować. Można też studiować dziennie,
    > zaocznie i jeszcze pracować (i moderować ;). Kwestia organizacji czasu jak
    > sądzę. Większość studentów studiów dziennych nie jest zainteresowana pracą
    > w czasie studiów, tylko imprezowaniem. :)

    Nie chciałbym uogólniać, ale ludzie których ja znałem, po szkole
    średniej pracowali podczas studiów, bo mieli szczęście że rodzice im tą
    pracę załatwili. W tego typu dyskusjach pomija się tą kwestię jak ciężko
    znaleźć pracę po szkole średniej. Nie jest to więc kwestia wygody czy
    chęci spędzania czasu na imprezkach jak piszesz. Nie każdy według mnie
    może studiować zaocznie i pracować, bo tej pracy zwyczajnie nie można
    znaleźć.
    Ja studiowałem dziennie i nie miałem możliwości pracy, ani już tym
    bardziej dodatkowo płacić za studia. W tej chwili też szukam pracy od
    kilku miesięcy i nie mam wcale takich ambicji jak kolega, który zaczął
    wątek :).

    Pozdrawiam
    Michał