PracaGrupypl.praca.dyskusjePomysł na własny biznes :) › Re: Odp: Pomysł na własny biznes :)
  • Data: 2005-03-17 11:29:16
    Temat: Re: Odp: Pomysł na własny biznes :)
    Od: facio <p...@b...tacio> szukaj wiadomości tego autora

    Mam ta cala inrasftrukture i mam praktycznie wpiecie w swiatlowod duzego
    operatora, wiec bedzie jakas tam skalownosc rozwiazania.. tyle ze jest
    to w Polsce... ceny w Polsce sa drozsze.. a teraz jest masa resellerow
    theplanet.com... technicznie sie znam, serwer porzadny trzeba by
    kupic... kupil bym bardzo dobry sfot do obslugi hostingu...za lokal nie
    musze placic.. nie bylo by w sumie tak ciezko.. wydaje mi sie ze
    pozosaje jedynie kwestia jak to sprzedac.. uwazam, ze sprzedaja sie
    rozne rzeczy, nawet powyzej ceny rynkowej - trzeba je tylko umiec
    sprzedac (nawet najwieksze gowno); wiec prawda jest taka, ze
    rzecyzwiscie handlowcy musza byc.. i musz byc dobrzy.. ale czy ktos mi
    umial by wytlumaczy na czym polegala by ich praca??? Mieli by dzownic i
    napraszac sie???