PracaGrupypl.praca.dyskusjeFinansowe przyczyny bezrobocia › Re: Odp: Odp: Finansowe przyczyny bezrobocia
  • Data: 2003-11-13 13:12:24
    Temat: Re: Odp: Odp: Finansowe przyczyny bezrobocia
    Od: <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:bossk2$rq1$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
    > publicznym - nie kupowałeś bananów, pomarańczy, kawy, kakao [czekolady],
    > herbaty za zachodnie kredyty?, nie używałeś stali z Huty katowice
    > postawionej za zachodnie kredyty?, nie korzystałeś [nawet pośrednio] z
    > towarów zakupionych za kredyty albo dzięki temu, że sprzedawano poniżej
    > kosztów węgiel, żeby zdobyć cenne dewizy?
    >
    > Jak na mój gust, to w Polsce popełniono podstawowy błąd w uświadamianiu
    > społeczeństwa - przy wydawaniu świadectw udziałowych na majątek
    > narodowy, powinien stać jeszcze taki smutny Pan, który by je od razu

    Kazda lokata w banku jest finansowana z pieniedzy pochodzacych z kredytow.
    Jesli nie ma fizycznej mozliwosci splaty zadluzenia, wiec fizycznie nie ma
    pieniedzy na lokatach.
    Umarzamy lokaty po jednej stronie a zadluzenie po drugiej.

    Ciekawe komu USA odbierze majatki na splate 34 000 000 000 000 USD
    zadluzenia prywatnego i rzadowego USA

    http://mwhodges.home.att.net/nat-debt/natdebt-vs-nat
    income.gif

    Klus