PracaGrupypl.praca.dyskusjeOd czego zalezy wysokosc odszkodowania za wypadek przy pracy? › Re: Od czego zalezy wysokosc odszkodowania za wypadek przy pracy?
  • Data: 2003-06-01 20:58:07
    Temat: Re: Od czego zalezy wysokosc odszkodowania za wypadek przy pracy?
    Od: "arkady" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Adrian" <a...@p...remove-this.com> wrote in message
    news:bbcmmf$6it$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Z tego co wiem jest to stala kwota mnozona przez procent uszczerbku na
    > zdrowiu.
    > Nie wiem, czy zwichniecie powoduje jakis trwaly uszczerbek na zdrowiu, za
    > ktory nalezy sie odszkodowanie.
    > Ale moglo mi sie cos pomylic z rentami czy innymi tam swiadczeniami...

    No wlasnie. Bo tak sobie przemyslam. Czy pieniadze wyplacaja za uszczerbek
    na zdrowiu, ktory trwa do konca zycia, czy za uszczerbek chwilowy, ktory z
    czasem wygasa.
    W sumie z punktu widzenia ubezpieczonego szlag go moze trafic, iz za
    zwichniecie nogi, opuchlizne, wybroczyny, obrzeki mozna nic nie otrzymac. W
    koncu cierpi sie przez jakis czas, a skladke wypadkowa czy ubezpieczenie w
    PZU sie placilo.