PracaGrupypl.praca.dyskusjeObliczenie delegacji › Re: Obliczenie delegacji
  • Data: 2006-04-04 06:28:09
    Temat: Re: Obliczenie delegacji
    Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości <news:e0s16o$1eeo$1@node1.news.atman.pl>
    badzio <b...@n...epf.pl> pisze:

    > pracodawca pokrywa za Ciebie ten podatek

    W jaki sposób?
    Musiałby to potraktować jako KUP, a to nie jest możliwe.
    Konsultowałam taki przypadek z księgowymi i owszem - podwyższenie kwoty
    delegacji jest możliwe, ale tak, jak wspomniałam wcześniej - jest to wówczas
    kwota traktowana jako przychód pracownika, a więc opodatkowana, a podatek
    siłą rzeczy płaci pracownik. Jedyną możliwością zapłaty tego podatku przez
    pracodawcę jest zapłata z jego prywatnych pieniędzy.

    --
    Nixe