PracaGrupypl.praca.dyskusjePRACA / DYR HANDLOWY IT/ Poznan › Re: [OT] kodowanie
    From: "Maria Stachowiak" <m...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: [OT] kodowanie
    Date: Fri, 30 Jul 2004 09:44:20 +0200

    > temat już tyle wałkowany, a odnośniki do odpowiednich stron gdzie to jest
    > opisane/rozrysowane/wytłumaczone, w każdym wątku na ten temat ktoś podaje
    > wyjaśnienie/link...
    >
    > Albo google, hasło "kodowanie w outlooku". Nie trzeba być informatykiem,
    > żeby dowiedzieć sie dlaczego w polskim usenecie używa się iso8859-2 (zwany
    > też czasem iso latin 2) bądź utf-a
    >
    > Sorry, nie chcę wznawiać bezzasadnej dyskusji. Ktos wymyślił, uzgodnił i
    > przyjał że w usnecie panują zasady. to jest jedna z nich. ppd nie jest
    > miejscem do dyskusji na ten temat

    1.Slawek tylko niesie pomoc a Ty tu o jakiejs dyskusji.... To byla
    instrukcja a nie dyskusja. Sam wzniecasz dyskusje.
    2. Zasady sa po to aby ulatwiac a nie utrudniac, mozna wiec zrobic od nich
    wyjatek jesli to ma pomoc. Jasne ze moglabym tracic czas na szukanie
    informacji w necie, tyle ze zajeloby mi to znacznie wiecej czasu. A skoro
    ktos zwraca mi uwage na popelniony blad, to znaczy ze wie wiecej niz ja,
    wiec logiczne jest go zapytac jak i co mam zrobic aby sie to juz wiecej nie
    powtorzylo. Czy lekarz ogranicza sie do poinformowania Cie o nazwie choroby
    i odsyła do literatury?
    3. Nie znam netykiety na pamiec, ale jesli tam nie ma informacji o tym ze
    nalezaloby sie chociaz nickiem albo literka podpisac pod postem, to wymaga
    tego dobre wychowanie. Anonimowo gardlowac sie to zadna sztuka.

    M.