PracaGrupypl.praca.dyskusjeczy warto pracować za 1.400 zł brutto › Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
  • Data: 2008-08-19 13:53:17
    Temat: Re: O nadzwyczajnych kokosach belferskich
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jotte pisze:

    > A co to za choroba jest (konkretnie)?
    > Bo może on powinien mieć rentę 1 grupy po prostu.

    Po pierwsze: przykład jest teoretyczny, ale na pewno istnieją takie choroby
    Po drugie: dlaczego chcesz wysyłać na rentę osobę, która jest w pełni
    zdolna do pracy?

    > Czy emeryci opłacają składkę rentową?

    Z tego co wiem, to tak.

    > Przecież to twój przykład. Ja bym tego nie wymyślił.

    > Dlaczego? Państwo wiele sfer reguluje.
    > No to reguluje i tę.

    Od tego jest grupa dyskusyjna, aby można było podyskutować nad sensem
    niektórych regulacji. To, że państwo reguluje "i tę sferę", nie oznacza,
    że nie można uznać tej regulacji jako szkodliwej/nonsensownej itp.

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz