PracaGrupypl.praca.dyskusjeO Adamie i nie tylko › Re: O Adamie i nie tylko
  • Data: 2002-12-07 22:30:00
    Temat: Re: O Adamie i nie tylko
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    "Gosc A" <u...@N...gazeta.pl> writes:

    > Ninka napisala ze ubepieczenie rodzicow pokrywa leczenie dziecka - to samo
    > jest gdy prywatnie ubezpieczasz sie w Europie.
    > W USA jest rowniez pomoc dla uposledzonych, nie jest tylko tak rozbudowana -
    > na ile, nie wiem, ale jest na pewno socjalne leczenie, socjalni pracownicy,
    > socjalni opiekuni... tez sie placi podatki i to wcale nie takie male.

    no wlasnie.

    pomoc otrzymywana w ramach medicare jest. jej poziom nie jest tak
    wysoki jak z prywatnych ubezpieczen, ale jednak nikt na ulicach nie
    umiera. sa organizacje pozarzadowe i charytatywne.

    smiem nawet twierdzic, ze uslugi zdrowotne jakie w ramach tego sie
    dostaje sa na nieco lepszym poziomie niz w polsce w panstwowej sluzbie
    zdrowia.

    no ale jakos ktos jest zaslepiony wizja tego kalekiego dziecka co
    zdycha na ulicy to najwyrazniej zadne racjonalne argumenty do niego
    trafic nie sa w stanie.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net