PracaGrupypl.praca.dyskusjeNowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja › Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
  • Data: 2003-11-18 11:57:44
    Temat: Re: Nowy FAQ pl.praca.oferowana - propozycja
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PiotrG <p...@s...com.pl> wrote:

    > Serio: Kogo bronisz swoją stanowczością? Zasad, które chyba jednak tej
    > grupie nie służą?

    Ależ tu nie ma żadnej stanowczości. Po prostu zawężanie ogłoszenia dotyczące
    tego samego stanowiska, nadal nazywam i uważam za to samo ogłoszenie.

    > Wiesz, chyba dobrze napisałem, że wykonujesz pracę, której się podjąłeś, w
    > sposób _poprawny_. I tylko.

    Ja naprawdę rozumiem Twoje (jak i innych) intencje, ale stwarzanie
    precedensów skończy się po prostu źle. Pojawi się fala skarg na tej grupie i
    mailowo dotyczącą 'dyskryminacji mojej firmy' (jak to zdarza mi się często
    czytać w mailach) albo inne takie.

    > No wiesz, to nie da się tak porównać - co innego bzdety, typu pliterki, a co
    > innego
    > dokładniejszy opis oczekiwań.

    Widzisz. Dla Ciebie to są bzdety, dla innych to jest istotna informacja
    świadcząca o przyszłym pracodawcy.

    > Generalnie pragnę się z Tobą jak najbardziej nie zgodzić.
    > Usenet ma służyć userom, a nie adminom/moderatotom/whatever.
    > Twoje podejście do sprawy po prostu załamuje.

    To nie jest moje podejście. Przejrzyj archiwum - userzy chcieli wymagalności
    kryteriów określonych w FAQ.
    I nie za bardzo rozumiem co określasz 'moim podejściem do sprawy'? Trzymanie
    się pewnych zasad ustalonych tak naprawdę dawno temu?

    > Może ktoś z grupowiczów wytłumaczy mi, gdzie nie mam racji, bo argumentacja
    > Przemka do mnie nie trafia (sorry).

    Znaczy która? Że nie chcę tworzyć precedensów? Cóż. Szkoda.

    --
    Przemysław Maciuszko