PracaGrupypl.praca.dyskusjeNorwegia IT › Re: Norwegia IT
  • Data: 2008-10-29 18:03:01
    Temat: Re: Norwegia IT
    Od: "kb" <a...@a...aa> szukaj wiadomości tego autora

    > Odnośnie Norwegii nie mogę się wypowiedzieć, bo nie mam na ten temat
    > stosownej wiedzy, ale myślę, a nawet jestem pewna, że mając doświadczenie
    > i poszukiwane na rynku umiejętności można spokojnie na mieszkanie zarobić
    > w Polsce.

    w 2 lata ?? bo Pan Łukasz pisał "rok-dwa"

    Nie wierzę bo kwoty jakie oferowali mi "pośrednicy" (w Trójmieście) nie
    przekraczały
    5.000-10.000 brutto, z takim wynagrodzeniem m3-m4 spłacał bym >20 lat
    Tak więc, o czym my tu mówimy....

    Jestem programistą JAVA z 4 letnim doświadczeniem i przeprowadzonymi (od
    strony technicznej)
    odnoszącymi sukcesy projektami (większymi niż na rok), niemniej
    widzę dla siebie tylko jeden kierunek - emigracja do Holandii/GB/IR/USA
    Przepraszam Cię ale w syfie gdzie byle klitka budowana zima przez pijaków
    kosztuje 0.5mln nie ma co siedzieć

    pozdrawiam
    Krzysztof