PracaGrupypl.praca.dyskusjeNokia Siemens Networks - jakies opinie? › Re: Nokia Siemens Networks - jakies opinie?
  • Data: 2008-01-05 23:20:57
    Temat: Re: Nokia Siemens Networks - jakies opinie?
    Od: "Miros/law L. Baran" <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    PT yig pisze:

    > [..]

    > Thx za info.

    ...nie bierz wszystkiego ultrapoważnie, autor ma lekkie skłonności do
    przesady :->

    > Tia, i tu jest problem.. stad przegladam co tu, we Wrocku, sie da znalezc
    > ciekawego.

    We Wrocku generalnie jest NSN, jest TietoEnator (ZTCW z planami na
    wzrost; TE przejęło ludzi, którzy wcześniej pracowali dla Siemensa
    Mobile, później dla ś.p. BenQ Mobile GMbH). Jest też Opera, ale tam nie
    programuje się na poziomie systemowym IIRC. Jest Siemens, a raczej to
    co z niego zostało po wyrąbaniu NSN-a. (O innych nie wiem, ale też i
    nie interesowałem się za bardzo).

    Jubal

    --
    [ Miroslaw L Baran | jabber id: baran-at-hell-pl | key-id: FC494FC4 | 0101010 ]

    Kiss me twice. I'm schizophrenic.