PracaGrupypl.praca.dyskusjeNina › Re: Nina
  • Data: 2003-07-22 21:16:20
    Temat: Re: Nina
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

    web <w...@p...fm> writes:

    [..]

    > Chlopie, lepiej otworz oczy, bo daleko z tym nie zajdziesz! Biadolenie i
    > obrazanie tych, ktorzy sami o sobie potrafia decydowac pracy Ci nie
    > zapewni, a jedynie bedzie wzbudzac albo smiech, albo wspolczucie ze
    > strony tych, ktorzy normalnie podchodza do zycia.
    >
    > Gdybym siedzial i biadolil jak niektorzy, to pewnie dalej bym siedzial
    > sobie w dawnym malutkim miasteczku i rozmawial z kolegami pod
    > monopolowym, czekajac az przyjdzie jalmuzna z urzedu za nierobstwo.
    >
    > Lepiej przypomnij sobie stare przyslowie - jak sobie poscielesz, tak sie
> [...]

    Nic dodac, nic ujac.

    ja od siebie jeszcze skomentuje i juz sie wiecej nie odezwe, bo to
    naprawde zenujacy off-topik.

    do wszystkich, ktorzy w tym watku usilowali mnie obrazic: strzal
    zupelnie chybiony. smiac mi sie chce, jak czytam "oskrazenia" typu
    "wredna suka" "brzydka" "maz zyd" etc.
    jakie to w ogole ma znaczenie?
    dla mnie zadne.

    ale dla was ludki, ktorzy tak wielka wage przywiazujecie do tego,
    widocznie jakies ma. zastanowcie sie jakie, zastanowcie sie, czemu
    robi wam sie lepiej jak piszecie takie posty. Moze z tego jakas
    korzysc dla was wyniknie, moze zaczniecie myslec i zmadrzejecie ;)

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net