PracaGrupypl.praca.dyskusjeNina › Re: Nina
  • Data: 2003-07-22 15:40:29
    Temat: Re: Nina
    Od: "Jarek Krochmalski" <jkrochmalski@removethis_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <e...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:bfjhr6$bj8$1@inews.gazeta.pl...
    > to wyszla za Zyda z USA, a teraz pisze na ta grupe i truje dupe obrazajac
    > nas bezrobotnych, rady ninki typu wez sie w garsc, zmien branze, zaloz

    no ale przynajmniej w blogu identyfikuje sie :)
    "Coraz mniej mi sie ta Polska podoba, coraz mniej. Patriotka co prawda nigdy
    nie bylam (i nie bede) ale sprawy w kraju przybieraja taki obrot, ze czasami
    to staje sie wrecz odrazajace. Skorumpowana do cna wladza, ukladajaca sie i
    robiaca intersy z mafia. Chorzy na umysle poslowie, jak ci z LPR, cierpiacy
    na manie przesladowcza Krzyza. Panoszace sie na codzien na ulicach
    chuliganstwo i zlodziejstwo, pobicia. Sytuacja gospodarcza coraz gorsza i
    gorsza. Do czego to doprowadzi i gdzie ten biedny kraik skonczy tym razem?
    Polacy to sie powinni cieszyc, ze jak narazie sytuacja polityczna krajow
    osciennych jest, jaka jest i ze mamy sojusz wojskowy z USA. Jedyne wiec, co
    nam grozi narazie to jeszcze wieksza bida z nedza i rozwarstwienie
    spoleczenstwa podobne, jak np. jest w Brazylii."

    JK