PracaGrupypl.praca.dyskusje"NIE LĘKAJCIE SIĘ!" › Re: "NIE LĘKAJCIE SIĘ!"
  • Data: 2007-06-24 12:08:24
    Temat: Re: "NIE LĘKAJCIE SIĘ!"
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 23 Jun 2007 13:18:05 +0200, sz <s...@b...no>
    w <f5ivhe$ddk$1@news.onet.pl> napisał:

    > w ogolnosci masz racje, chociaz w tym wypadku chodzi o grupa bardzo
    > zorganizowana, wyksztalcona i swiadoma sytuacji, maja samorzady, zwiazki
    > zawodowe i silne poczucie wspolnoty.

    Wiesz, ja to 'silne poczucie wspólnoty, organizację i wykształcenie'
    widziałem od wewnatrz.
    Silne poczucie wspólnoty to mają Starozakonni.
    Zdarzają się kompetentne jednostki, ale oni zazwyczaj nie strajkują.

    I jest bardzo proste rozwiązanie, na które jakoś feudalni lekarze -
    dyrektorzy albo ordynatorzy nie chcą się zgodzić - kontrakty.

    > jezeli postanowiliby ze w polsce odbedzie sie prywatyzacja sluzby
    > zdrowia to rzad nie mialby nic do powiedzenia w tej sprawie - i chyba o

    Rząd mógłby pokazać palec. Bo jest tak, że szpitale wraz z koszmarnie
    drogim sprzętem są własnością samorządów, i to samorządy nimi dysponują.
    A jest konstytucyjny obowiązek zapewnienia ludziom opieki zdrowotnej.

    Niby jak lekarze mogliby wymusić prywatyzację OZ?

    Jak powiedział dawno temu jeden gościu: "Rząd się sam wyżywi".

    > sz.

    ja czyli jakub
    Revoke.