PracaGrupypl.praca.dyskusje"NIE LĘKAJCIE SIĘ!" › Re: "NIE LĘKAJCIE SIĘ!"
  • Data: 2007-06-27 06:05:51
    Temat: Re: "NIE LĘKAJCIE SIĘ!"
    Od: "grom@x" <gromax@_skasuj_.interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    wyłączeni są dentysci, psycholodzy itp)
    prywatej praktyki. a z kolei doba
    > Źle się orientujesz.
    > Musi wykonywać zawód lekarza, praca w prywatnej praktyce to wykonywanie.

    nie do końca w to wierzę. bo w takim razie po jakiego grzyba siedzieliby na
    państwowym zamiast mieć wyłącznie własną praktykę?
    a może są jakies inne profity i to jest wyłumaczenie?

    --

    to tylko moje zdanie, taki skrót myślowy
    *G*R*O*M*A*X*