PracaGrupypl.praca.dyskusjeŁATWY ZAROBEK!!! › Re: NASTĘPNA GÓWNIANA FIRMA SZUKA GŁUPKÓW !!!
    From: <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: NASTĘPNA GÓWNIANA FIRMA SZUKA GŁUPKÓW !!!
    Date: 14 Apr 2002 01:38:27 +0200

    > Pieprzycie obydwoje, sami siedzicie pewnie w firmach gdzie plaszczycie tyłki
    > i nie musicie szkać klientów i z tego żyć .....
    > Samo zostańcie akwizytorami to zaobaczymy jak długo polubicie tę pracę !!!!

    Człowieku! Chyba czegoś nie zrozumiałeś! NIKT CIĘ NIE ZMUSZA DO TEGO ŻEBYŚ BYŁ
    AKWIZYTOREM! Jak chcesz to proszę bardzo, nie to nie! Na tym polega wolny
    rynek pracy.
    Jeżeli łączysz się w bólu i cierpieniu z innymi akwizytorami, lub
    przedstawicielami handlowymi (jakkolwiek zwą tak zwą) to bardzo szlachetne z
    Twojej strony. Znam kilku ludzi, którzy w ten sposób zawsze zarobią parę
    groszy. Zgadzam się, nie jest to praca pełnoetatowa lub taka z której można
    wyżywić rodzinę. Załóżmy jednak, że jesteś studentem lub kimś, kto po prostu
    chce sobie dorobić. Zawsze komuś to podpasuje. Myślę ,że perspektywa
    zarobienia kilku złoty nie może być przez nikogo potępiana ani krytykowana.

    Widząc w jaki sposób niektórzy ludzie szukają pracy to aż dreszczy dostaję.
    Podchodzą do tego mniej więcej w ten sam sposób, jak słynny gracz TOTO-LOTKA,
    który nieustannie narzeka, że nic nie wygrał nie wysyłając kuponów.
    Oczywiście są to wyjątki i nadal znalezienie pracy dla wielu ludzi jest
    życiowym problemem. Myślę, że zmiana nastawienia Polaków do pracy jest głównym
    czynnikiem, który pozwoli zmniejszyć bezrobocie w Polsce. W tej chwili mamy
    błędne koło. Firmy zwalniają pracowników, bo nie mają pieniędzy na prowadzenie
    działalności. Zwolnieni ludzie nie mają pieniędzy na to by stać się klientami
    tych firm. W ten sposób kryzys się nieustannie pogłębia.

    POZDRAWIAM

    Kierownik