PracaGrupypl.praca.dyskusjeMystery shopper › Re: Mystery shopper
    From: kondi <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Mystery shopper
    Date: Mon, 09 Oct 2006 16:21:31 +0200

    Sadika napisał(a):

    > łał:) załapałeś żarcik:) bosko:)
    >
    > Kondi - nie denerwuj się, że ktoś nie lubi twojej profesji. Komorników
    > też się nie lubi, mimo, że zwykle wypełniają polecenia sądu.
    > A to, że ja zdecydowanie przesadziłam, to fakt - ale tylko ty chyba
    > odbierasz to dosłownie. Zatem przepraszam, że cie obraziłam.

    wlasnie skonczylem raport z kilkudniowego wizytowania pewnej sieci
    handlowej (bylem grzeczny, slowo harcerza, a jedyny zdenerwowany jestem
    ja) firma badawcza pomylila scenariusze i podczas wizytowania sklepow
    tej sieci okazalo sie, ze nie bylo dzialow, ktore tam powinny byc hehs,
    okazalo sie dzis, ze pomerdalyt im sie papiery i ja dostalem to co mialo
    byc robione gdzies na pomorzu, a ktos stamtad dostal moje okolice,
    jedyne na co jestem wkurzony to centrala

    ja przepraszam za moj ton z kolei, pozdrawiam