PracaGrupypl.praca.dyskusjeMotorola/IBM/Delphi/.... › Re: Motorola/IBM/Delphi/....
    From: k...@v...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Motorola/IBM/Delphi/....
    Date: 27 Jan 2006 19:11:45 +0100

    > Firmy tego typu generalnie bronią się przed ludźmi, którzy gorąco pragną się
    > zatrudnić w "bardzo prestizowej firmie" w celu odejścia po kilku latach i
    > chwalenia się pracą w "bardzo prestiżowej firmie" w nadziei otrzymania
    > lepszych warunków gdzie indziej Może zamiast dowiadywać się, co ta firma może
    > tobie zaoferować, przyjrzyj się sobie uważnie, co ty możesz tej firmie
    > zaoferowac i dlaczego mają ciebie akurat zatrudnić.

    "Nie pytaj co Ameryka moze dac tobie, tylko co ty mozesz dac Ameryce" - to chyba
    ten watek... Sorry, ale jak ide do sklepu "kupic chleb", to sprzedawca nie pyta
    sie ile ma mi zaplacic, za to, ze wezme od niego "ten chleb".

    Nie chodzi mi o zatrudnienie sie w "bardzo prestizowej firmie", tylko po to zeby
    od niej odejsc po kilku latach. Chetnie bym popracowal jak najdluzej. Tyle
    tylko, ze warunki sie zmieniaja. Rotacja w niektorych firmach jest wysoka. Moje
    pytanie dotyczylo tego, jak patrzy sie na ludzi z dowiadczeniem w takich firmach
    z perpektywy innych firm... Czy w razie "draki", maja szanse na inna, dobra prace...