PracaGrupypl.praca.dyskusjeMcDonald's itp. › Re: McDonald's itp.
    From: "przemo" <p...@n...icpnet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: McDonald's itp.
    Date: Tue, 4 Feb 2003 21:11:18 +0100

    Użytkownik "rafal" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b1j0cl$5fa$1@news.tpi.pl...
    > jest pelnia hierarchia

    ciach

    Tresc pracy w McDonald's - w pelni sie zgadzam, ale cos musze poprawic. Rok
    tam pracowalem wiec wiem.

    Rodzaje stanowisk:
    pracownik restauracji - 550 zl do reki
    instruktor - 700 zl do reki
    swing manager - 1000 do reki
    trainee manager - 1300 do reki
    II asystent - 1800 do reki
    I asystent - okolo 2000 do reki
    kierownik - okolo 3000 do reki
    nocka - dodatek 20% najnizszej krajowej (wedlug przepisow)

    Dodam tylko ze wyleciec z pracy mozna za nieprzepisowe umycie rak albo za to
    ze frytki smazyles o 5 sekund za dlugo. Ja wylecialem z roboty za zjedzenie
    1 (slownie - jednej) frytki (wiem - jestem frajer ze dalem sie zlapac)-
    oczywiscie oficjalnie zwolnilem sie sam. Co 2 dni testy z wiedzy ogolnej
    dotyczacej standardow, managerowie robiacy wode z mozgu itp... Warto
    zatrudnic sie tam tylko po to zeby zarobic na lewo troche kasy (jak ktos
    chce to na privie podam sposoby) - mozna tak zarobic na lewo okolo 100 zl
    dziennie, czyli na miesiac okolo 2000 zl na boku. Oczywiscie trzeba sie
    liczyc z tym ze cie zlapia, ale wtedy trzeba straszyc sadem pracy (a boja
    sie go wbrew pozorom) i pozwola ci sie zwolnic samemu - ale gra jest warta
    ryzyka - trzeba sie tylko zatrudnic w jak najmniejszej restauracji,
    najlepiej bez kamer. Przed podjeciem decyzji o zatrudnieniu trzeba zwiedzic
    wszystkie knajpy w danym miescie i obaczyc gdzie sa najlepsze "warunki".

    pozdrawiam
    Przemo