PracaGrupypl.praca.dyskusjeMail z oferta i sygnaturka › Re: Mail z oferta i sygnaturka
  • Data: 2003-06-05 12:18:20
    Temat: Re: Mail z oferta i sygnaturka
    Od: "Radek Mrozowski" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakie jest Wasze zapatrywanie na standardowe sygnaturki (np. takie jak
    > ponizsza) w mailach zawierajacych CV i LM?

    Malo powaznie to wyglada. Nie wiem, czy miales dotychczas doswiadczenia z
    emailami bardziej oficjalnymi, wiec mozesz nie wiedziec, ze zazwyczaj pisze
    sie krótkiego siga w postaci:

    Imie i Nazwisko
    Firma
    Stanowisko
    tel(efony)

    W odróznieniu od wierszyków, rozwiniecia ksywek, itp sa to informacje
    istotne, mogace usprawnic kontakt z Toba. Aha i poradze ci jeszcze, ze
    dobrze jest zalozyc sobie maila z normalnym identyfikatorem/aliasem usera
    (np. imie.nazwisko@.; i.nazwisko@...). Wyglada znacznie powazniej niz nick,
    do ktoregomozesz byc nie wiem jak przywiazany...

    Powodzenia

    Radek