PracaGrupypl.praca.dyskusjeMPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków › Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
  • Data: 2006-07-26 20:18:30
    Temat: Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    the_foe wrote:

    > a skad masz pewnosc ze jestem slaby w php? mojego kodu nie trzeba poprawiac,
    > gwarantuje Ci to.

    Zgaduje ;) Masz za krotkie doświadczenie i nie masz ogólnych podstaw
    teoretycznych. Ostatnio wciagam mlodego do pracy do siebie i
    przygotowalem mu literature, z ktora dobrze by bylo zeby sie zapoznal.
    Wyszlo mi kolo 20-tu pozycji. Na wstepie. Sam bylem zdziwiony, ze tyle.
    I ze to na poczatek...

    Wiesz, skladnie PHP to akurat nie jest trudno sie nauczyc. To dlatego
    PHP jest takie popularne. Luzackie podejscie do kodowania widze na
    kazdym kroku. Oraz braki. Braki w edukacji. Braki przy projektowaniu
    aplikacji. braki przy bezpieczenstwie. Braki przy wydajnosci. Braki przy
    czytelnosci kodu. Braki przy projektowaniu baz danych (klaniaja sie
    podstawy relacyjnych baz danych).
    Problemy z rozumieniem co do czlowika mowie, jak nie mowie o MySQL:
    tylko o tym no jak mu tam prostym gresie ;) Oczy jak zlotowy. Roznice?
    Jak mozna wykazac roznice jak czlowiek nie rozumie pytan. Widok,
    trigger, babcia Krysia - wsio rawno. Niedawno prowadzilem rekrutacje -
    zalamalem rece. Kolesie myla CVS z CSV. Itd. itd.

    > Na razie jestes tylko mocny w gebie, moze bys sie pochwalil sowimi
    > osiagnieciami?

    Nie musze. Na usenet przychodze sobie pogadac, a nie reklamowac sie ;P

    --
    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m