PracaGrupypl.praca.dyskusjeMPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków › Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
  • Data: 2006-07-26 21:58:02
    Temat: Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
    Od: Stanislaw Chmielarz <s...@u...com.PL> szukaj wiadomości tego autora

    jaQbek wrote:

    > A kto robił analizę i studium doboru technologii ? Bo jeśli
    > również "ludzie z łapanki" to się nie dziwię. Jeśli analiza jest

    Powiem tylko tyle, ze bylem na pierwszym omawianiu systemu obslugi
    procesu biznesowego i prelegent (analityk) nie bardzo wiedzial
    jak ten proces przebiega w firmie, dla ktorej pisano
    aplikacje ...
    Jednak chyba projekt bazy danych nie powinien byc robiony przez
    programiste, ktoremu akurat tak sie wydaje, ze bedzie dobrze?
    Uklad danych w tablicach byl taki, ze jak sie chcialo zrobic
    raport miesieczny sprzedazy to trzeba bylo przedzierac sie przez
    kilka tablic poslugujac sie indeksami. Na szkoleniu prelegent
    prezentowal nam narzedzie do tworzenia raportow co zajelo mu
    jakies 3 dni i na koniec kazdy mial utworzyc "program" generujacy
    raport miesieczny. Poniewaz ja w tej firmie administrowalem
    systemem i siecia i wyslano mnie z rozpedu to zajmowalem sie
    czyms innym i na koniec prelegent przyszedl i spytal a Pan? Jak
    Panu idzie? Wiec w ciagu 15 minut napisalem 3 zapytania SQL i
    podalem wynik :-))) Bardzo sie zdziwil, ze mozna to zrobic tak
    prosto ...
    Wracajac do tematu w Polsce moze zabraknac ludzi myslacych, ktorzy
    maja dosyc istniejacych ukladow i chcieliby troche pooddychac
    lepszym powietrzem.

    --
    Pozdrowienia!!StaCH
    Sieci,systemy,serwis PC,alarmy,kamery,domofony,sterowniki PLC.