PracaGrupypl.praca.dyskusjeMPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków › Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
  • Data: 2006-07-26 18:54:33
    Temat: Re: MPiPS: W Polsce nie braknie lekarzy i informatyków
    Od: tomek <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > php na zadowalajacym poziomie nauczylem sie w pol roku,

    tylko, że w php nie tylko klepie się panele administracyjne dla sklepów...
    To co dla Ciebie jest poziomem "zadowalającym", dla programisty nie jest
    nawet podstawą.

    > delphi - jakies 2 tygodnie,

    teraz, to nawet nie wiem co Ci odpowiedzieć. Poprostu pokazujesz swoją
    ignorancję w temacie.

    > Jestem Ci sie w stanie nauczyc czego chcesz dosc szybko.

    Pozwolisz, że nie podejmę rękawicy. Rezultat jest z góry przesądzony, a
    czas jest cenny - zapewne dla nas obu.

    > Czy jest to mozliwe zebym w pol roku nauczyl sie wycinac wyrostek?

    oczywiście - zabieg ten będzie jednak tyle warty co Twój kod.

    > chlopie, opowiadamy bajki o ksieciach co wyciagaja 30 patyli na miesiac
    > czy o tych co chca tylko godnie zyc powiedzmy za 2-5?

    O tych co chcą godnie zacząć za 2, 3 czasem 4 kpln. Ale też nie chcą na
    tym skończyć.

    > Po co gosciu sie poci 5 lat zeby byc adminstratorem osiedlowki,
    > A wielu tak konczy.

    Tym widocznie wystarczy 2, 3 kpln. Nie mają ambicji czy szansy szkolić
    się dalej. Zmarnowali 5 lat. Ich sprawa.

    Pozdrawiam,