PracaGrupypl.praca.dyskusjeLeader Price i Biedronka › Re: Leader Price i Biedronka
  • Data: 2005-08-10 08:18:26
    Temat: Re: Leader Price i Biedronka
    Od: "Maciek Sobczyk" <m_sobczyk@.spam-parampampam.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "AJ" <k...@p...com> napisał w wiadomości
    news:ddaoaj$kcf$1@news.onet.pl...
    > Witam
    >
    > Czy ktos wie na jakie pieniadze mozna tam liczyc pracujac na stanowisku
    > kierownika sklepu? Okolo 2000 brutto? A moze wiecej?
    >
    > Pozdrawiam,

    Nie wiem na jakie pieniądze można liczyć, ale wiem (z opowieści znajomej -
    kierowniczki biedronki) na co innego można liczyć. Można liczyć na telefony
    zrywające kierownika z łóżka o drugiej w nocy. Można liczyć na 15 godzin
    pracy non stop. Można też liczyć na "zbiorową odpowiedzialność", tzn. że
    odpowiedzialność za wszystko co się dzieje w sklepie i koło sklepu zbiorowo
    jest cedowana na kierownika. Można liczyć na wiele innych rzeczy, np. na to,
    że licząc swoją wypłatę, człowiek wyliczy, że jest ona nieprzeliczalnie za
    niska w stosunku do niezliczonych obowiązków.

    pozdr.
    m.