PracaGrupypl.praca.dyskusjeKto to jest account executive? › Re: Kto to jest account executive?
  • Data: 2003-12-11 22:01:29
    Temat: Re: Kto to jest account executive?
    Od: Robert Drozd <r...@y...iq.wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Stało się to Thu, 11 Dec 2003 20:50:37 +0100, gdy Catbert
    <v...@w...pl> napisał:

    >Jednakże znalazłem też coś takiego:
    >
    >http://www.hyperdictionary.com/dictionary/account+e
    xecutive
    >http://www.investorwords.com/cgi-bin/getword.cgi?47
    >
    >gdzie account executive wydaje sie być ograniczone do pewnej grupy
    >usług,

    No tak. Acounci są w przypadku usług, np. w agencjach reklamowych,
    doradztwie, konsultingu itd. Tam klient jest obskakiwany stale, ale z
    pewnej odległości, gdyż produkt jest często niematerialny :)

    Dyrektor ds. sprzedaży najczęściej zarządza fizyczną siecią sprzedaży,
    czyli repami.

    r.