PracaGrupypl.praca.dyskusjeKoniec umowy o dzielo??? :-O › Re: Koniec umowy o dzielo??? :-O
    From: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Koniec umowy o dzielo??? :-O
    Date: 14 May 2003 22:07:09 -0700

    d...@p...onet.pl writes:

    > Dzis usłyszałm o kolejnym masakrującym projekcie, 40 tyś zł kaucji, chcących
    > założyć włąsną firmę znaczy się propozycja nie do odżucenia dla potencjalnych
    > przyszłych watowców...
    > I co wy na to?

    a nic. ja tylko czekam i zastanawiam sie kiedy nastapi krach budzetu i
    wszystko poleci na ryja tak, jak w argentynie na przyklad.

    z powodu zbyt wysokich obciazen podatkowych, niewydolnych sadow i
    organow scigania coraz mniejszej liczbie osob oplaca sie pracowac. juz
    20 milionow swiadczeniobiorcow ma ZUS, a stosunek tych, co placa
    podatki do tych, co pobieraja kase z tych podatkow zmienia sie
    bardziej i bardziej na niekorzysc.

    coz z tego moze wyniknac? bieda, bieda i jeszcze raz przerazajaca
    bieda, o ile nie bdzie zadnego polityka/rzadu ktoryby wzial sie na
    serio za reformy (a nie tylko w gebie i zapomnial po wyborach).

    postepujaca korupcja i rozklad organow panstwa, lapownictwo, kretactwo
    i "zalatwianie" oraz sprawiedliwosc przejeta przez mafie....

    scenariusz, ktory juz pare panstw przed polska cwiczylo.
    wygrzebac sie potem z takiego dna to trzeba pokolen niestety.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net