PracaGrupypl.praca.dyskusjeKiedy w Polsce będziemy mieli... › Re: Kiedy w Polsce będziemy mieli...
    From: Immona <c...@n...gmailu>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Kiedy w Polsce będziemy mieli...
    Date: Tue, 17 Apr 2007 22:25:50 +1200

    Patryk wrote:

    > Twoje wyliczenia teżsą nie najlepsze. 500-600 PLN to koszt samego wynajęcia
    > do tego trzeba doliczyć czynsz i licznikowe czyli wychodzi 1000-1200 PLN
    > Potwierdzam taką cenę, w "sypialni stolicy" tzn. w podwarszawskim mieście
    > które ma ponad 50 000 mieszkańców i do pracy samochodem, poza godzinami
    > szczytu jedzie się 40 minut, a w godzinach szczytu... któż to wie? :]

    Wiklanie sie w wyliczenia jest bez sensu. Dosc trudno dyskutowac z
    faktem, ze w bogatych krajach Europy Zachodniej za najnizsza/srednia
    pensje da sie kupic wiecej dobr i uslug na tamtejszym rynku, niz za
    najnizsza/srednia pensje polska na polskim rynku. Jesli ktos potrzebuje
    liczb, to "Polityka" kiedys (nie wiem, czy nadal) corocznie publikowala
    tak zwany koszyk porownawczy, czyli dane, ile danego produktu da sie
    kupic w danym kraju za przecietna pensje.

    Jesli chodzi o to, kiedy, to nalezy wziac PKB kraju, o ktorym mowa, PKB
    Polski, dane o wzroscie, optymistycznie zalozyc, ze wzrost bedzie mniej
    wiecej taki sam przez najblizsze lata i policzyc. Nie chce mi sie teraz
    liczyc, ale w artykulach ludzi, ktorzy byc moze zadali sobie ten trud
    regularnie pojawia sie oszacowanie "kilkadziesiat lat".

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533