PracaGrupypl.praca.dyskusjeJakie auto dla Green Cardowca? › Re: Jakie auto dla Green Cardowca?
    From: "R-nee" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Jakie auto dla Green Cardowca?
    Date: Mon, 04 Feb 2002 11:37:40 +0100

    > Wiele sie na liscie pisze o green cardzie, formalnosciach, mieszkaniach
    > (szczegolnie w Munchen) itp itd.
    > Spytalem o auto, bo jest to w pewnym sensie wykłanik mozliwosci finansowych
    > czlowieka. Chodzi mi jednak bardziej o to ile po oplaceniu mieszkania,
    > jedzenia, srodkow czystosci, ubran, samochodu itp zostanie przecietnie
    > oszczednosci.
    > Wiem, ze jeden wydaje 100DM tygodniowo na piwo, a inny uciula kazdy grosz.
    > Zdaje sobie sprawe, ze jest to indywidualna kwestia, jednak Wasze sugestie
    > pozwola mi na wyobrazenie sobie czego mozna sie spodziewac.

    Zarobki sa od 77k do powiedzmy 110K. O mieszakniach wiesz o podatkach tez,
    jedzenie zalezy od wielu czynnikow, licz srednio 10DM obiad w stolowce. Plus
    sniadanie kolacja w domu nastepne 10DM. Na weekend jesli gotujesz sam to mniej
    wiecej tyle samo. Bilet miesieczny policz od 80 do 200 DM. Wyjscie do klubu:
    okolo 20 DM wjazd, 5 DM piwo male. Z tego juz wiesz co Ci zostanie na osobe.
    Jezeli chodzi o auto to: www.mobile.de, www.autoscout24.de, www.auto-
    aktuell.de. Decydujesz czy kupujesz za gotowke czy kredyt i ustalasz sobie na
    jakie Cie stac.

    Pozdr.
    R-nee.

    archiwum i przeszukiwanie newsów