PracaGrupypl.praca.dyskusjeJaką sposób wynagradzania ? › Re: Jaką sposób wynagradzania ?
  • Data: 2005-04-02 19:15:28
    Temat: Re: Jaką sposób wynagradzania ?
    Od: "vertret\(at\)op.pl" <vertret @ op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:8nzi3p1zlj0y.ds30cosx54ir$.dlg@40tude.net...
    > To nie byłoby złe...a powiedz mi czy znasz jakieś konkretne przypadki
    gdzie
    > stosuje się właśnie taki sposób. Dobrze bym wypadł, gdybym swoje
    negocjacje
    > poparł przykładami :>

    Jest tysiące firm w Polsce, gdzie tak sie wynagradza.
    Większość osób szuka etatu znając swoją "wartość" i dlatego jak ognia boją
    się prowizji.
    To raczej pracodawcy powinno zależeć na takiej formie współpracy, gdyż
    gwarantuje mu to, że jeżeli tylko będziesz chiał robić to będziesz
    zapieprzał jak na swoim.
    Oczywiście, gdy podstawa będzie minimalna.

    vertret