PracaGrupypl.praca.dyskusjeJak się rozstać › Re: Jak się rozstać
  • Data: 2002-08-09 09:04:26
    Temat: Re: Jak się rozstać
    Od: Roman Kubik <r...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Pracę mam od 01.09.2002 a teraz 9.08.2002 i składam wypowiedzenie ze
    > skutkiem na dzień 31.08.2002. Teraz ptanie czy mają mnie prawo zatrzymać
    > dłużej? Jak to jest w kodeksie pracy?

    wypowiedzenie to skladasz zgodnie z KP, wiec ze skutkiem takim, jaki
    wyniknie z KP.
    zebys mial szanse na zakonczenie okresu wypowiedzenie do 31.08
    to musialbys pracowac bardzo krotko i miec wypowiedzenie dwutygodniowe.
    jesli masz wypowiedzenie miesieczne albo trzymiesieczne, to ono
    dopiero _zacznie_ biec 1.09, wiec pracodawca bedzie w stanie Cie
    zatrzymac do 30.09 albo nawet 30.11...
    chyba, ze sie nie boisz brzydkiego swiadectwa pracy i 31.08 porzucasz prace
    bez wzgledu na protesty pracodawcy (dotychczasowego).

    pozdrawiam

    romekk