PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabiają naukowcy na uczelni? › Re: Ile zarabiają naukowcy na uczelni?
  • Data: 2003-05-31 21:19:32
    Temat: Re: Ile zarabiają naukowcy na uczelni?
    Od: "BPX" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "-=Przemek=-" <c...@d...alter.pl> napisał w wiadomości
    news:bbb0rf$5k$1@inews.gazeta.pl...
    > Tak z ciekawości - doktoranci wiadomo - grosze, natomiast ile zarabiają
    > średnio doktorzy oraz jeszcze wyżsi stopniem naukowcy na polskich
    uczelniach
    > (głównie interesują mnie politechniki)?

    podstawy to nie wiem jak na politech ale pewnie max1500zł dla doktora a
    reszta to zależy od pomysłów :), umów - zleceń, jezeli jesteś samodzielnym
    pracownikiem naukowym (po habilitacji) to dochodzą zapewne jakieś premie,
    granty, promotorstwo, wysługa lat okolicznościowe rzeczy- publikacje i
    pewnie mnóstwo innych jeżeli twoja wiedza ma zastosowanie i można ją kupić
    (np projekty, opiniodawstwo itp), aż tak się na tym nie znam więc pewnie
    mnie ktoś poprawi ale jedno jest
    pewne nie poda ci nikt konkretnej kwoty (chyba że będzie to podstawa, ale to
    mało miarodajne) wszystko jest tu raczej elastyczne

    pozdro