PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle powinien zarabiac handlowiec telefoniczny? › Re: Ile powinien zarabiac handlowiec telefoniczny?
    From: "motto" <m...@w...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile powinien zarabiac handlowiec telefoniczny?
    Date: Sat, 26 Jun 2004 11:23:16 +0200

    "Adah" <a...@o...pl> wrote in message
    news:40DCB3B2.9BE266C5@oneetowy.pl...
    > Bardzo dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz. Wlasciwie wszytsko to bylo juz
    mi
    > znane, tylko ze teraz sotalo potwierdzone i ubrane w ladne slowa - ale o
    to mi
    > chodzilo. Mam jeszcze tylko jedno pytanie. Skad bierzecie Panstwo dane
    > teleadresowe potencjalnych klientow.
    Internet to potega, poza tym książki telefoniczne, panorama firm, trzeba
    tylko wypracowac dobre kryterium doboru potencjalnych klientów.

    Dobrze zorganizowane stanowisko pracy telemarketera to:
    - duże biurko (aby mógł rozłożyć w zasięgu wzroku wszelkie matariały
    pomocnicze),
    - wygodne krzesło do komputera)
    - telefon z profesjonalną słuchawką wycinającom szumy (zwykły telefon ze
    słuchawką którą trzeba trzymać to nieporozumienie)
    - szybki laptop lub komputer z dobrym monitorem z zainstalowanym
    profesjonalnym CRM. Polecam SENTE CRM, spradzony, skuteczny i co
    najważniejsze z ergonomicznym interfejsem.
    - pomieszczenie ciche, bez dobiegających odgłosów z zewnątrz.

    Komfort psychcczny (w miarę wysoko podstawa) i fizyczny (stanowisko opisane
    powyżej) skutecznie podniesie wydajność telemarketera.

    Teraz pozostaje dobór kandydata, musi mieć harakterystyczny głos i wyraźnie
    mówić, choć z tym drugim nie przesadzajmy to nie radio, powinien umieć
    intonować głos i przede wszytkim być inteligentny. Czy się nadaje czy nie,
    widać po dwóch tygodniach dzwonienia, czyli zakładając że jakieś dwa
    tygodnie będzie on szkolony z produktu to po miesiącu. Pierwsze efekty w
    postaci produktów często jednak widać o wiele później, często bywa tak, że
    ziarenko zasiane w styczniu owocuje w listopadzie, więc rzeczywista
    efektywność w pierwszym roku pracy jest raczj kiepskim kryterium oceny.

    To tak ogólnie. Aby opisać bardziej szczegółowo trzeba by książke napisać.
    Jeśli masz jakieś konkretne pytania to pisz na priv, postaram się pomóc.

    motto [JID: m...@j...wp.pl ICQ: 238159966 GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623