PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle płacą w McDonalds? › Re: Ile płacą w McDonalds?
  • Data: 2008-02-14 14:34:40
    Temat: Re: Ile płacą w McDonalds?
    Od: m...@p...pl (McMac) szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 9 Feb 2008 21:17:00 +0100, "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    wrote:

    >To nie chodź do gównojadalni. ;)

    W każdej jadłodajni/barze/restauracji dają gówno.
    Pozostaje jedynie własnoręczne gotowanie. Ale to co kupujesz w sklepie na
    produkty to też gówno. Więc, co: zamieszkać na wsi i hodować...

    Za komuny było lepiej. W sklepie nic nie było, więc przywoziło się pół świniaka
    od krewnych ze wsi, a w ogródku za domem hodowało kury (autentycznie, mieliśmy
    kury za willą w środku Wrocławia :-)