PracaGrupypl.praca.dyskusjeHerbalife › Re: Herbalife
  • Data: 2003-09-30 20:24:16
    Temat: Re: Herbalife
    Od: "Mohammed" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Majgocha" <m...@x...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:blcik8$t54$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > temat. A swoją drogą z taką zaciętością bronisz swoich racji i słuszności
    > własnej teorii, że faktycznie zaczynam się skłaniać do myślenia o Tobie
    jak
    > jakimś GURU. I coraz bliższa jestem uwierzenia w określenie "sekta". Do
    tej
    > pory traktowałam wszystkich "dystrybutorów" różnych cudowności za, tylko
    > natrętnych, trudnych do odpędzenia desperatów, którzy za wszelką cenę
    > próbują wejść o jeden stopień wyżej na swojej piramidzie. Teraz już nie
    > jestem taka pewna, czy faktycznie nie przeszedłeś prania mózgu.

    Hehe, kurcze.. - nie wiem jak mam wyrazic usmiech, ktory mam teraz na
    twarzy...
    Potrafisz byc dowciapna ;))

    Nie jestem guru, nie mialem robionego prania czaszki i krew mnie zalewa, jak
    widze ludzi usilujacych to na sile zrobic innym...
    To co pisalem, to moje zdanie i przemyslenia - nikogo nie bronie, jest mi
    obojetne czy i kto bedzie dzis czy za 5 lat robil ten biznes - to nie jest
    moj biznes.
    Chcialem tylko delikatnie naprostowac osoby, ktore opieraly swoje zdanie na
    nieprawdziwych i zakrzywionych opiniach...
    a jesli dla ciebie dowcipem jest dyskusja o biznesie, gdzie setki i tysiace
    osob odnioslo niezaleznosc finansowa zarabiajac tysiace US$ miesiecznie... -
    bez komentarzy... ;)

    Pozdrowka!

    --
    --~=> Mohammed <=~-- N...@o...pl