PracaGrupypl.praca.dyskusjeHalucynacje ??? › Re: Halucynacje ???
  • Data: 2002-12-19 19:24:08
    Temat: Re: Halucynacje ???
    Od: "paola" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nina M. Miller" <n...@p...ninka.net> napisał w wiadomości
    news:m2y96m4ic4.fsf@pierdol.ninka.net...
    > "paola" <z...@p...onet.pl> writes:

    > na to, zeby _sensownie_ odpowiedziec, dlaczego nie mozesz znalezc
    > pracy to podalas za malo informacji.

    Jak to za malo a co jeszcze powinnam powiedziec??? Ze mam zaburzenia
    emocjonalne, nie potrafie sie dobrze zaprezentowac, prowadzic sensownej
    rozmowy, mam jakies wew. opory. Nic z tych rzeczy!
    A to co robie to; Wysylam kopy CV do roznego typu firm, dzwonie osobiscie,
    pytam znajomych o prace w ich firmach itd.
    Doszkalam sie, przeszkalam, odbywam bezplatne staze aby nabrac doswiadczenia
    i kontaktow i w rezultacie zapisuje sie na studia podyplomowe .
    Wiec dlaczego???

    > w takim wypadku jak twoj pomaga, zeby ktos doswiadczony (najlepiej
    > rekruter) przesledzil krok po kroku twoje dzialania i wskazal, gdzie
    > lezy zrodlo niepowodzen.

    Dzieki ale akurat mam wyksztalcenie w tym kierunku. I obcy rekruter nic
    wiecej mi nie powie na ten temat niz sama wiem.

    pozd.