PracaGrupypl.praca.dyskusjeGLOBIS wrocław. Na policję czy prokuraturę? › Re: GLOBIS wrocław. Na policję czy prokuraturę?
    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: GLOBIS wrocław. Na policję czy prokuraturę?
    Date: Tue, 3 Feb 2009 21:41:20 +0100

    W wiadomości news:gma9g0$s7f$1@inews.gazeta.pl Łukasz
    <l...@g...pl> pisze:

    > Wydaje mi się? Nie, nie wydaje mi
    > się. Ja mogę.
    Skoro tak ci się wydaje...

    > Są instrumenty prawne i jeżeli ktoś jest zażarty to dopnie
    > swego. Poinformuję cię jak sprawa się potoczyła. Wtedy przeprosisz.
    Takis pewien? OK, ja tam mogę przeprosić, ale za co?
    BTW - ty przeprosisz jak ci jajco ta zażartość da?

    > Konkretnie chodzi o próbę oszustwa. Ale za próbę oszustwa się nie ściga
    > więc widać muszę wpłacić te 5 dych żeby móc w ogóle dyskutować na ten
    > temat na tej grupie.
    Spróbuj na pl.soc.prawo. Ja bym nie był taki pewien, czy próba oszustwa nie
    jest w żaden sposób ścigana.
    Tylko kwestia w jakim trybie jest możliwe (jeśli jest możliwe) wszczęcie
    jakiegoś postępowania.
    No i kwestia techniczna - myślisz, że ten kto to robi jest kompletnym idiotą
    i da się namierzyć, zaś nr konta nie jest na słupa?

    Szkoda, ale też przeżyję.

    --
    Jotte