PracaGrupypl.praca.dyskusjeGLOBIS wrocław. Na policję czy prokuraturę? › Re: GLOBIS wrocław. Na policję czy prokuraturę?
    From: "Nikiel ;)" <n...@O...poczta.fm>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: GLOBIS wrocław. Na policję czy prokuraturę?
    Date: Tue, 03 Feb 2009 21:17:56 +0100

    Łukasz pisze:
    > identyfikacyjnym.Za dokumenty i karte wstempu pobierana jest kaucja zwrotna
    > zwracana po podpisaniu umowy jest to zabezpieczenie dla firmy na wypadek
    > poniesionych kosztow organizacyjnych na rekrutowane stanowisko w przypadku
    > rezygnacji rekrutowanego. na spotkanie prosze zabrac wszystkie dokumenty

    To pracodawca ponosi ryzyko, nie może on przerzucać tego ryzyka na
    /przyszłego/ pracownika. Jakby zrezygnował trudno. Pracodawca nie może
    od kandydatów pobierać opłat za rekrutację.

    > potrzebne do podpisania umowy. W recepcji proszę się przedstawic a nasz
    > Dyrektor.ds.zasobow ludzkich Tomasz Dunn przyjdzie po pania. Kaucja zwrotna to
    > 50zł numer konta: 07 1140 2004 0000 3802 4992 2770 na MACIEJ MAJEWSKI z
    > dopiskiem KAUCJA ZWROTNA

    Nie mają wejściówek 'na gościa'? Trudno uwierzyć.
    Poproś o przysłanie umowy o kaucję, nie zapłacisz dopóki nie będziesz
    miał wszystkiego na piśmie.
    Przy okazji radzę udać się do PIPu w celu sprawdzenia tej firmy, czy
    rzeczywiście istnieje. Skoro ma pracowników to powinna być do PIPu
    zgłoszona.

    > Pytanie brzmi: gdzie z tym? Policja? Prokuratura? Ja jestem uczciwy a
    > jednocześnie mściwy człowiek i nie pozwolę na taki syf.

    Imo jeżeli takiej firmy nie ma, to do policji o wyłudzenie i próbę
    oszustwa.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)