PracaGrupypl.praca.dyskusjeEwidencja czasu pracy › Re: Ewidencja czasu pracy
  • Data: 2003-06-09 20:15:23
    Temat: Re: Ewidencja czasu pracy
    Od: Toshi <bonza[spam]@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jakub Zysnarski wrote:

    > Jak? Gdybym mial inną, to bym dawno w tej nie pracował. Za 1200 zł
    > na rękę w wiecznym stresie, gdzie szef dzwoni w środku weekendu bo
    > coś mu się przypomniało i masz to robic na gwałt. I nawet nie wiem,
    > czy mogę planowac jakikolwiek urlop, nie mówiąc już o wolnym
    > weekendzie.
    znam to z wlasnego doswiadczenia... :-(
    Do momentu kiedy bedziesz mial inna lepsza prace, to siedz cicho i jak
    Ci szef karze to nawet ewidencje rob.
    A co do weekendow, to jezeli Twoja prywatna komorka, to nie odbieraj,
    zawsze mozesz byc zajety, jezeli firmowa, to jestes poza zasiegiem
    :-)
    Nagraj na sekretarce informacje, ze oddzwonisz jak tylko bedziesz
    mogl. Oddzwaniaj w poniedzialek z pracy ;-))

    Dariusz
    pager 0642299084
    icq 172046816; gg 5358021
    http://www.kaizen.cracow.pl